fredag 23 oktober 2009

Work..

Fick några dagar jobb till precis...verkligen BRA! Med tanke på att det varit en trög månad. Så nu blir det till att jobba natt idag, kväll imorgon, delad tur på söndag, extra tur på måndag och kväll på tisdag. 5 dagar i rad plötsligt. Är mycket glad över det. Speciellt över att jag ska jobba natt idag-me like!! Hade inte sagt nej till att jobba det alltid. Är ju perfekt för mig, men men... Dagarna går och snart är det dags för Winnerbäck med Ina...ska bli så jävla kul! Längtar massa!! Och dagen efter det ska jag ju till varberg till sis och Ramona på halloweenfest osv...KUL!! Har en väldigt bra helg att se fram emot nästa helg! =) Och dagarna går mot advent ochså...herregud...det är verkligen inte längesen snön försvann... Vart tog sommaren vägen liksom?? Fast med tanke på min sommar så spelar det ingen roll att den "försvann" Den kan gott förbli borta! Ska tipsa om en film jag sett. Är Bella evigt tacksam för att hon kan min smak på filmer och tipsade mig! Coraline heter den. Det är en väldigt speciell stil på filmen...så många tycker säkert inte om den. Lite Tim Burton över det hela =) Mycket bra =) tycker jag då! Men ge den en chans, även om den inte ser bra ut för de flesta... Well well... Nä göra sig i ordning och gå bort och köpa lite gott som jag och Elisabeth kan ha ikväll kanske =) Pyzz på er!





Inga kommentarer: