fredag 9 oktober 2009

Jävla förkylning...

Vill inte ge sig ju...attans... Det värsta, förutom att jag inte kan träffa Nova, Marika och Ulf, är att jag inte har någon smak. Gud vad värdelöst! Stackars människor som lever utan smak! En vän till mig gör det, jag tänker alltid på honom när jag är förkyld och inte har någon smak. Stackars han! Han säger han minns vad saker smakade när han äter dom. Nä,ä det skulle jag inte tolerera, men what to do! Hoppas det är borta imorgon så jag kan åka till den lilla! Klockan är halv 1 nu typ...tror jag ska lägga mig i sängen och kolla på film. Hmm... Well well... good night and sleep tight! Pyzz



Tur man har underbaringar som myser med en när man är sjuk! *LoVe*
It’s your life
And you can do what you want
Do what you like
But please don’t keep me waiting
Please don’t keep me waiting








Inga kommentarer: