fredag 16 oktober 2009

Lost in life?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt... Är tankspridd och lite vilsen. Har varit så i några dagar nu och jag har ingen aning om varför det startade. No idea. Har bara blivit mer ochså... Konstigt det där. Hmm...rolig bloggerska jag är nu när jag är tom... Eller tom är jag inte... Kan skriva om det som är bra just och det som ska bli roligt...kanske muntrar upp mig själv lite då tillochmed. Nova-att det finns en liten liten bebis i min närhet och 2 lyckliga och stolta föräldrar till henne...det är lycka för mig. Att se Marika kolla på henne, med en blick man aldrig sett förut. Det är fräckt! Att jag och Ina ska ses på måndag och att vi ihop ska se fram emot att vi ska till göteborg i slutet av oktober och kolla på "vår" älskade Winnerbäck-det är lycka! Att jag dagen efter det ska till sis och Ramona och deras söta vovvar på halloweenfest-det är något att längta efter! Att de som verkligen är mina vänner är bra, underbara, pålitliga och älskade som bara den-det är STOR lycka! Mina älskade djur, min Billis! det är lycka bortom... Mina älskade tjatiga ; ) föräldrar och min bror det är bortom... Ja jag anser att mitt liv är rikt, trots att det är tomt av/från vissa saker och ting. Ja rikt! So after all I consider myself as one of the lucky ones! Kärlek till er!






2 kommentarer:

Lina sa...

du e så söt lilla troll=) Ja man får försöka se ljuspunkterna när de känns tomt ibland.. snart ses vi iaf=) KUL!!!!

Billans matte sa...

Du e go du sis! Pyzz