lördag 24 oktober 2009

At work

Sitter på jobbet och skriver... Fanns inget trådlöst här, vilket jag var helt säker på, så jag lägger in detta när jag kommer hem, Vilket blir om 6 timmar eftersom klockan nu är 1. Just nu sitter vi här och filosoferar lite jag och Elisabeth =) Hon stickar lite och jag grejar lite med datorn. Sticka hade varit lite kul att kunna. Är säkert inte svårt för har ju kunnat det någorlunda en gång i tiden. Får lära mig igen när jag blir gammal eller nått =) Ångrar massa att jag inte köpte godis förut. Hade verkligen tänkt göra det men struntade i det i sista sekunden. Typiskt! Men men... Hoppas jag är dötrött när jag kommer hem sen så jag stensomnar och sover ut, med tanke på jag ska jobba kväll sen. Det är tråkigt att jag inte får ta med Billis hit, såsom jag fick i munkedal. Där var hon ju med både dag, kväll och natt. Här får inte följa med alls, pga att någon i personalen är allergisk. Hade varit bra om hon ialla fall kunde fått följa med nätter. Som sagt väldigt tråkigt.... Meen what to do... Star trek går på tvn nu. Sorry men jag kan inte för allt i världen förstå vad det är med den serien som är bra. Så dåligt! Nä, nu ska jag kila runt lite... Bye...

Inga kommentarer: