torsdag 22 oktober 2009

Michael jackson

Lyssnar på honom nu... Är ingen jag lyssnat direkt jättemycket på, men det händer. Alla minns väl sitt första minne av hans musik? Jag gör det ialla fall. Det var när jag gick i lågstadiet och en av mina lärare hade en LP (gammal jag känner mig) med 1 av hans låtar och vi satte på den när vi höll på att pyssla i klassrummet några stycken. Jag fastnade för den låten direkt och minns att jag tyckte han hade så fin och sorgsen röst... Låten var Ben. Igår var jag, Marika och Nova i ed hos Regina och Tilda och hälsade på. Jesus vad lik sin pappa Tilda var hihi. Mini Johan får vi kalla henne ju =) Söööta bebisar överallt...man blir ju lite smått tokig sådär =) Nova är ju så liten och underbar så det finns inte. Neej, nu ska jag ta och dricka upp resten av kaffet och så ska jag ta en tagg och sen blir det städning! Pyzz på er...ha en underbar dag!!


Bilden ovanför är lilla Tilda, är som sagt en liten kopia av sin pappa hihi... Så mysigt. Det är mamma Regina som håller henne =)
**
**
De bilderna som kommer nedanför är alla på Nova =) Visst är hon underbar??? ; )


1 kommentar:

Syrran sa...

han sjunger bra tycker ja=) Grym va han! ja man blir helt döööö bebis sjuk ju!!!!!!!