tisdag 20 oktober 2009

Hello lovely people

Sitter uppe hos Mange och Tobbe och dricker kaffe och lyssnar på när Tobbe hojtar vilt till ett spel. Ett sånt humör för ett spel =) *hehe* Igår var det återbesök på sjukhuset. Vet inte riktigt hur jag hade tänkt för jag trodde på något vänster jag skulle få något slags besked igår, men de tog ett nytt prov och skickade in och det tar ju 3 veckor innan jag får reda på det. Trögt, men huvudsaken är att det kommer tillbaka och visar ingenting! Så det där dumma är borta. Sen så informerade dom mig om att jag måste komma tillbaka vartannat år, istället för vart tredje. Jo det hörde jag de sa något om när jag skulle opereras sa jag, men hur länge gäller det da? Ja det gäller i 20 år svarar hon. VA?? 20 år?? Ja vi måste ju ha koll på dig svarar hon. Hmm okey...låter så länge bara, men huvudsaken är ju de har koll så det inte blir ännu dummare. Sen blev dagen genast bättre, när Ina kom och hämtade mig ifrån sjukhuset. I deras nya fiiinbil dessutom =) Väldigt fräsch var den gumman ! ALLTID lika mysigt att umgås min älskade. Och snart så sitter vi där och lyssnar på något alldeles underbart tillsammans!! Längtar massa massa!! Fick ju med mig min nya laptop igår ochså så den sitter jag och skiver på nu =) Wohoo!! Är verkligen jätteglad över den och supernöjd. Mange var lika snäll som alltid och hjälpte mig få i ordning den igår! Tur det, för vad hade jag kunnat gjort liksom =) Tacksam som bara den är jag =) Ska snart hemåt för att städa lite för sen kommer familjen Gustavsson/Falk på fika =) Myyys med lilla Nova! Yes, that´s all for now folks. Pyzz!




Soon!!!





2 kommentarer:

Din Goding=) sa...

De blir säkert ett bra svar om 3 veckor, de har jag bestämt! Snart kommer du hit Wiiie =)

Ina sa...

Det har jag allt läst=) Å jag längtar! Kramiz