lördag 24 oktober 2009

Ops

Sov liiite för länge idag. Blir ganska så slö då, men nu har jag duschat och dricker kaffe så det ska nog styra upp dig. Om 1 timma ca är det jobb på schemat. Ska bli kul, för jag vet det är kul folk ikväll. Jag ser däremot inte fram emot att gå upp tidigt imorgon...tycker ju inte om det som ni vet ; ) Men det är väldigt bra med en delad tur på en söndag. Pengar att tjäna som min pappa säger när vi pratar jobb =) Det småregnar ute. Det har det gjort i några dagar nu. Det är mysigt med höst för man vet att jul närmar sig. Det är ju för mysigt med julen! Trots att jag inte vill att tiden ska gå fort nu så längtar jag ändå en del efter första advent då man kan ta fram lite mysiga julsaker. Och längtar till julafton då det i regel alltid är mysigt. I år är det pappas släkt vi ska fira med, hemma hos oss tror jag ?? Ja ja... Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe. Ha det bra allihopa. Pyzz

Inga kommentarer: