tisdag 27 oktober 2009

Ledig imorgon

Ska bli så gott att få sova imorgon. Mums! Och dagarna bara flyger iväg. Nu bär det snart av på en långhelg igen =) Ska bli myyycket kul det här. Igår var jag hos Ulf, Marika och Nova som fått flyttat in i deras underbart fina hus nu. Lilla Nova var hos mig när Ulf och Marika grejade. Sen blev det lite kaffe och så. Myspys! Idag ställde jag klockan, trots att jag skulle jobba kvällen...för jag fick ge mig upp och ut med Billis och leta efter Smeagol som återigen hittat ett sätt att rymma. Han ger sig tydligen inte! Jag ska ha honom inne halvtomhalvt nu är tänkt...men har inte sett honom på hela dagen så det bådar kanske inte gott denna gånge. De andra gångerna han rymt har han alltid hållt sig i närheten och så har jag eller någon annan lyckats fånga in honom. Hoppas verkligen han mår bra... Blir en aning orolig när han inte synts till idag... Ska leta vidare imorgon såklart... Jag är så besviken och arg på en människa i min närhet...orkar inte ens ödsla tid på att skriva om det just nu...kommer nog senare. Nu ska jag ge mig med datorn...har haft huvudvärk i 2 dagar och jag som "aldrig" har det annars...hmm... Pyzz på er !

1 kommentar:

Ina sa...

Skall du oxå få baconsjukan nu*skratt* Finns alltid här om du behöver ett öra! Får höras ikväll om tågtiderna å kanske boka med! Snart snart snart*tihi*
KRAM