tisdag 13 oktober 2009

Vad var detta för dag??

Jobbade inatt och när jag kom hem och skulle lägga mig för att sova så tänkte jag att jag ställer klockan på typ 12 så jag kommer i säng någon gång senare ikväll eftersom jag ska jobba tidigt imorgon... Gissa... Stänger förmodligen av alarmet och sover gott vidare. Vaknar av att telefonen ringer-15.30! Typ... Så här sitter jag nu och är så himla trött-NoT naturligtvis... Undrar hur det kommer gå att jobba imorgon...på båda ställena dessutom. Hmmf...tur det bara är imorgon jag börjar tidigt! Så jag gick upp då och hämtade Billis som fått äran att övernatta hos Mange & Elin. Tackar vi för! Sen grejade jag hemma och städade och lite så och sen gick dagen åt helvete...för att... Läsarfråga: Kan ni gissa vad som låter "Plopps"..... Min NYA 3-telefon som landar i ett halvfullt badkar med en matta i..... Grannarna tror förmodligen jag begått ett mord här idag med tanke på hur jag lät när jag förstod vad det var som hänt min mobil... Jag tänker gå och gråta lite nu... Pyzz på er sötnötar!



R.I.P

1 kommentar:

Lina sa...

Åhh stackars min bebis=( Vilken otur!! =(