fredag 16 oktober 2009

Snö?????

Ja det är sant! Det snöade imorse. Som tur är har det regnat bort nu. Snö i oktober=okey...I don´t think so!!! Inte enligt mig. Finns ju vissa som tycker det men ; ) hehe, syftar inte på dig väl Maggan =) Har varit på bruket och myst lite idag. Carro och Jimmie var där och hälsade på ochså! Trevligt, trevligt.. Ikväll blir det mys med ljus och idol. Så är det... I övrigt finns en besvikelse... Det är inte trevligt när man känner så mot någon, men man undrar ju! Nu ska jag städa lite sen ska jag till konsum och handla. Pyzz på er!




5 kommentarer:

Marie sa...

Jag tror minsann du syftar på mig :D

Billans matte sa...

haha tror du ; )

Ina sa...

Det var väll spännande med snö mitt upp i allt*haha*
Jag vet inte om vi kan få någon tid den dagen för det där erbjudandet, men tyckte det lät lite skojsigt när vi ändå skulle ner. (Fall om du egentligen redan är väldigt bra på det dära*ler*) Hon skulle ringa tillbaka på måndag iaf! Stor kramiz

Lina sa...

Snö är kul=) fast bara ibland=)

Billans matte sa...

Ina: Det hade självklart varit roligt, men hinner vi inte så hinner vi inte. Huvudsaken är vi får träffas =) Och nej jag kan la inte sånt där? Var fick du det ifrån?? hehe... du e la go! Stora massa bamse kramar! och tack för messet imorse! du e guld värd!

Syrran: snö är kul men inte i oktober =) pyzz