söndag 4 oktober 2009

Pictures

Hitta katten....hehe....

Felicia terroriserar pappa
Varulven myyyser
Mina nya =) Me Looove!
Följande bilder är ifrån kalaset =)




Mamma "fyller" mitt kusinbarn Elina hehe...
Mina 2 sötnosar!
Lella i pyjamasen
Ulf var glad =)
Ett av borden =) Från vänster: Elina, Hugo, Ulf, Marika, Maggan (lika trevlig som alltid, mormor och mamma
Storebror Roger
Min kusin Robin och hans hund Johan
Robin och hans tjej lilla söta Rebecka
Ännu ett bord =) Från vänster: Mamma, min fasters man Hans, min faster Carina, min kusin Daniel och så mormor med ryggen hitåt
Pappa berättar något...hmm...Rebecka ser skeptisk ut..
Lille Johan
Bobbin =)
Mamma
Bror och pappa
Maggan är på g!

6 kommentarer:

Ina sa...

Va trevligt ni ser ut å ha haft det! Kul att samla både vänner och släkt! Jag har överraskning till dig=) Pyzz

Billans matte sa...

Ja det var väldigt mysigt =) En överraskning till mig??? Tänk om jag har en till dig ochså da ; ) Pyzz

Ina sa...

*hihi*

Den Lilla :) sa...

Lillsyrran har oxå en LITEN överraskning ;) lite sen bara men de får gå ändå haha.. fasen va lik Robin är din mamma!!! :)

Billans matte sa...

Åh massa överraskningar...nu blir jag glad =) Men sis Robin och mamma är ju inte släkt =) hehe

Lina sa...

är dom inte haha.. men dom e ju as lika ändå eller är ja blind haha!!