tisdag 20 oktober 2009

Massa blandade bilder...

Martin, Jenny, Anna och Tilde på Tildes dop
Jimmy med typ 3 cigg i käften, Johan och Pia

Far och dotter


Mitt största ljus

Massa myyys

Felicia och Varulven när han var ganska liten

Lille gubben hihi

Billis och Varulven myser

Haha kolla vad liten han är
Och hans syster Selma ochså (mamma och pappas katt)
Felicia och en av hennes grannkompisar =)

Söta Jenny!
Bilmöte utanför min balkong ; ) SOMMAR!
Kusin Ida, kusin Lina och brorsan
Mormors syster, mormor och Stig min mosters man
Hans min fasters man, min faster, papi och Stig min farmors särbo
Min moster, mami och kusin Ida
Kusin Ida, kusin Lina och brorsan
Kusinerna Robin och Daniel
Robin
Robin igen

Simon och Elin på deras bröllop
Elin ser ut som en vinterdrottning
Paul och Anneli-Elins föräldrar

Underbart vackra

Kärlek
Barbie och Ken gifter sig eller? Hehe





3 kommentarer:

Lina sa...

Åh kul me massa bilder :) Billis va ju bara fööör söt under täcket asså hihi.. kul att se Elin & Simon, har ju oxå massa kort på dom när dom gifte sej men inte på datorn snyft :)

Ramona sa...

åhh våran underbara Elin. Billan är alltid så sööt=)

Billans matte sa...

Hehe ja Billis ser väldigt go ut på dom bilderna =) Riktigt chillar hehe.. Pyzz på er