söndag 18 oktober 2009

Ali G indahouse

Kommer snart på tv:n. Han är så jävla klockren! Var längesen jag såg den filmen så den tänker jag då kolla på. Idag har jag och Andreas varit hos Anders och Cina, och lilla Tindra då ochså såklart (deras dotter) i mellerud och fikat. Det är en väldigt mysig familj. Är glad för den nyfunna vänskapen! Imorgon ska jag till Uddevalla på återbesök efter operationen...och se om allt är okey nu...om de fick med sig allt det dåliga när de opererade mig... Hoppas hoppas... Man kan ju inte låta bli att tänka någon negativ tanke... Men, imorgon får jag ju veta. Efter det ska jag träffa älskade Ina! Vi ska åka ut till torp och hämta min nya laptop! Wohoo! Efter det ska vi fika och mysa! Igår hade "vi" ju Lella...så här kommer lite bilder på sötizen och så =)












3 kommentarer:

Frida sa...

Mysiga bilder! Hoppas återbesöket går bra..Kram

Ina sa...

TACK för idag och den fina presenten! Du betyder SÅ mycke för mig! Guld är du (: Kramiz

Lina sa...

Vilken sötis unge=)