lördag 17 oktober 2009

Viva la

Green days nya är verkligen bra. Har lyssnat på den ett tag nu. Wonderful.. Tack för messet imorse Ina-du är alldeles alldeles underbar =) Jag hittade av en slump en sida på facebook som var som en fanclub för en film som håller på att göras som är baserat på en bok jag läste när jag var yngre som jag fastnade för och titeln på den boken har satt sig på min hjärna, självklart även boken! Så ibland tänker jag på den...och så hittade jag denna sidan, som alltså handlar om att de ska göra boken till film. De är i full gång nu, så jag gick med och skrev ett inlägg och så fick jag ett mail ifrån regissören till filmen. Jädra kul! Så nu ser jag verkligen fram emot filmen! Idag har jag och Marika gått promenad med lilla Nova. Vi gick till facklan och fikade, myspys. Ikväll ska jag hem till mami och papi, där även lella kommer vara. Lilla goa Lella! Vi ska äta lite och så. Have a nice day! Pyzz



2 kommentarer:

Ina sa...

Allt för dig gums!
Syns imorgon*tjoho*
Pyzz

Lina sa...

En sån fin vattenfalls bild=) =)