söndag 25 oktober 2009

Söndag

Jobb, regn, jobb,och regn...är vad dagen består av... Det regnar hela tiden. Lite trögt är det nu när man jobbar ute. Hade "cykelturen" förut vid maten ochså. Trögt... Meen snart är dagen över ju, har "bara" kvällsturen kvar och så har jag jobbat med Angelica, Mona och Marinette så det var ju inga pix ; ) Angelica har ochså delad tur så jag tror vi får "körturen" ihop ikväll ochså. Yees så är det.. Imorgon är det redan måndag igen och sen kommer dagarna flyga iväg så är det dags för......*trumvirvel*....Winnerbäck!!! Wohoo. Om ni visste vad jag ser fram emot att få höra honom live. He´s one of the greatest! Sitter och lyssnar på honom nu. Honom blir man aldrig trött på, det är ett som är säkert! Vi diskuterade lite psykologi förut...bla att det är så vanligt att folk har psykolog nuförtiden. Man kanske skulle ha en psykolog egentligen. Även om jag har änglar till vänner som är den största hjälpen när man behöver prata ut, eller ventilera som Ina säger så kanske det finns saker man skulle få höra vad en psykolog har att säga om ? Ja jag vet inte. Jag vet inte om jag skulle våga låta en psykolog gräva. Har ju massa saker jag förträngt som jag vet med all säkerhet aldrig skulle gå att trolla bort... Ja ja, den som lever får se som de säger =) Nu ska jag strax ut med Billis, sen back to work! Pyzz

***********************
Framgång leder sällan till lycka.
Hon var både lyckligast och vackrast då hon "bara" var Norma Jean Baker















Inga kommentarer: