onsdag 22 september 2010

Vovvevakt!

Klockan drar som vanligt iväg.. Imorgon blir det upp, ta emot bilen av Ulf, Marika och Nova som sen ska börja sin resa och så småningom landa med planet i turkiet.. Jag ska vara vakt åt bil, hem, katt och vovve =) Det blir nått det! Det blir full fart ialla fall! Idag har jag hjälpt till lite inne hos Maggan. Fan vad kul det ska bli att få ha henne brevid mig. Carro ovanpå och Maggan brevid. Massa bra. Tomheten som funnits i huset sen Mange försvann blir suddigare liksom. Nästa fredag är hon nog inne i lägenheten helt. För övrigt så saknar jag min lillasis massor och tänker på henne väldigt mycket. Hoppas på att snart få krama och puzza henne! Nä nu ska jag sova. Sleep Tight!
************
Zeke

Allra käraste syster

1 kommentar:

Frida sa...

Ni är så söta ni två :)