lördag 25 september 2010

He spend his whole life trying to forget...

Har ni hört Whiskey Lullaby? Det är en av de vackraste låtarna jag hört.. Låten Vincent ochså, den ligger med i toppen den ochså. De är som från himlen. Det blev utgång idag, fast jag höll mig nykter och körde. Kändes bäst så. Jag vet då vem som i slutänden var lyckligast ikväll. Maggan, härligt att se! Det ger en hopp att se när människor som tyckt om varandra såpass länge äntligen står där ihop och myser. Det får en att undra. Nä inget sånt nu! Bla bla bla...;) Det var ialla fall gott att få komma ut ikväll. Jag och Anna fick ha en liten pratstund i en av busskurerna. Haha...tur du var "städad" med mig ikväll! Imorgon blir det nya tag!
*******
Vi tar en paus och lämnar rummet
och nu släpper du min hand
på varsin sida av vägen
som en främling för varann

Jag vet precis vad du känner
fast du aldrig sagt ett ord
du har viljan att bli större
här är du redan stor

1 kommentar:

Marie sa...

Hihi jaså var jag lyckligast ;) Kan du troooo...... <3