tisdag 14 september 2010

I can´t tell you what it really is..I can only tell you what it feels like

Idag fick jag en tröja som jag sucktat efter som f*n! Nu ska jag verkligen försöka att inte göra som med andra kläder man är extremt förtjust i och hänga in dom och inte ha dom bara för att man tycker så mycket om dom.. Det lät skumt ju...men förstår ni vad jag menar? Man är för förtjust i dom så man tycker de är för "fina" för att ha och så blir dom hängande och för lite använda och så använder man "gamla" kläder istället typ.. Ja ja ialla fall, jag ska använda den, bo i den!! =) Idag kom Manges gravsten upp. Jag har jobbat kvällen så har inte tittat på den ännu. Hade tänkt åka dit efter jobbet, men vågar inte. Inte pga att det är en kyrkogård, det har jag inte några som helst problem med, tvärtom så är de oftast som vackrast på natten, utan för att det finns de där sakerna i skogen ni vet. Jag drar mig lite för det i vilket fall som helst, med eller utan sakér i skogen. Hmm..det suger i magen när jag tänker på det. Kan tänka mig jag kommer smyga fram när jag ska kolla på den. Det ska inte vara såhär så det suger ganska mycket. Jag har bara kollat på Daniels gravsten en gång, för det gjorde så fruktansvärt ont...samtidigt som det var overkligt så blev på ett annat sätt definitivt.. Hur kommer det sig att man ena stunden förstår att de är borta nu, men i nästa inte kan förstå på något sätt alls.. Jag har slått bort det, slått bort att båda är borta. Speciellt Daniel, och jag vet inte varför.. Det bara är så. Det får komma när det kommer, jag kan inte styra över det. Jag står ialla fall upp nu.

Inga kommentarer: