onsdag 1 september 2010

Grattis Lasse!

Det var du värd, tusen gånger om! Lars winnerbäck fick rockbjörnen för årets bästa manliga liveartist! Han närvarade inte detta året, vilket han trots allt varit duktig på annars... Ja med trots allt menas att han inte gillar såna saker.. Ialla fall.. Han hade en hälsning..
"– Publiken! Tack! Jag saknar er. Det kommer dröja innan vi ses igen. Jag har ingen ny skiva i huvudet, utan känner mig tvärtom väldigt oinspirerad och håglös, vilket också tydligt syns på mig.." Och så hälsade han ochså... "– Mitt skägg som annars har en lyster lik nyrivna morötters, liknar mer vattniga holkfjäll på en vissnad kardborre. Det kan bli så efter en turné. Det kan ta lite tid att repa sig. För allas trevnad stannar jag därför hemma, men önskar er alla en rolig Rockbjörnsfest. Tack igen! Allt gott" Haha..så mycket winnerbäck det kan bli var den hälsningen! Borde finnas ett uttryck som heter jag gjorde en winnerbäck! Men det är sånt där som gör att man älskar honom, för att han är som han är och inte gör sig till. Helt rätt! Go lasse!


Ja många skulle säga den här bilden på honom inte är bra...men inte jag. Jag älskar den! Haha, kolla hans ödmjuka leende när publiken ropar hans namn! I nästa sekund tar han ner huvudet, skakar lite försynt på det, kikar upp "under luggen" och rodnar! Älskade Lasse liten..



När mormor fick Maja av mig så sa hon "ja min katt ska då inte få vara på borden".. Det gick sådär mormor ;)

Älskade Billisen är lika morgontrött som sin mamma

Ser ni att Felicias tass är suddig på bilden.. Det är för att i nästa sekund drar hon till Kråkan i huvudet haha...det såg roligt ut..

Inga kommentarer: