tisdag 28 september 2010

Natt...

Förstår verkligen inte vad fort klockan går på nätterna.. Och jag som ska duscha innan jag lägger mig. Dags att sätta igång! Imorgon blir det att ställa klockan, eller inte eftersom jag har en hund här nu som inte är morgontrött som min Billis är. Zeke väcker mig på morgonen och vill ha mat, Billis ligger kvar och undrar vad som pågår så tidigt på morgonen. Hehe.. Ska upp och träffa mamma hos mormor, ska greja lite med "flytten". Sen blir det att jobba kväll. Hoppas på att sis snart ska dra sig mot göteborg så jag kan kika dit och träffa henne. Träffa bror ochså, och Pablo möjligtvis, kanske film med Bella och så har jag lovat bort en fika ochså ju =) Får nog kanske bli mer än 1 dag ;) Ja ja...vi får se på detta. Nä nu får jag ta den där duschen och sen hoppa i säng. Sleep tight! Pyzz
*******

Klockrent... Fick bilden på hunden i ett mail och kom på jag hade en liknande bild på Kråkan

Inga kommentarer: