tisdag 7 september 2010

En dag som gått..

Klockan har dragit iväg, som alltid.. Det är något med mig och natten. Den förvillar mig. Idag har jag varit ute *wiie* Det var behövligt.. Jag har grejat lite smått. Det tog ut sin rätt nu sent ikväll. Fick ta värktabletter för en stund sen för det kändes som febern var på gång tillbaka. Sen har jag fått hostmedicin som jag ska ta när jag lägger mig om en stund. Tack mami. Idag började halv 8 hos mig, och likt så otroligt många gånger förr gapade tomheten efter dig älskade vännen min.. Du finns alltid med. Låten "den jag kunde va" lyssnar jag ofta på. Där i finns du. Jag orkar knappt tänka. Jobbigast är alla skratt som uteblir varje dag utan dig. Fanns inget vi delade mer än det. Som är så viktigt. Nej jag tänker inte gå in en massa på detta nu. Nu ska jag och Billisen ta en liten sväng ut och sen blir det sängen... Sleep tight ni där ute... With Love //Em
***********************************

Lilla Maggan

Carro telephone

Lilla Cindy
Smeagol sötaste
Me inte så nice bild.. men lilla Nova gör den som tur är!
Kråkan med sin älskade Billis
Felicia blir störd i sin tupplur =)
Kråkan

1 kommentar:

Marie sa...

Jisses, snygg bild duuuuuu :P