söndag 5 september 2010

Ja det suger att vara sjuk..!

Verkligen. Fy faan vad tråkigt det är att ligga här och inte göra något alls. Man blir ju bara mer sjuk av det känns det som, men man måste väl, för att bli frisk. Ont i kroppen, snorar, förmodligen feber, men värst av allt är hostan! Jag hatar hosta...känns som att lungorna ska följa med upp snart. Inatt var omöjlig. Typ tjugo över 7 imorse gav jag upp och gick upp och la mig klarvaken i soffan. Sen somnade jag efter ett tag men vaknade av hostan igen. Ja jag klagar, men det är så tråkigt! Så jag tänker klaga. Anser mig ha rätt till det. Mänsklig rättighet! Har kollat twilight och new moon idag...och ska snart ge mig på eclipse. Livet känns ju inte direkt bättre när man kollar på dom men det är det värt.. Ack så ljuvliga de är. Man tröttnar aldrig!

Jag tycker synd om mig själv...

...men ännu mer synd om Billisen som måste lyssna på mitt hostande och ligga och ha tråkigt, så hon fick åka hem till mami och papi. Mitt lilla hjärta..

Inga kommentarer: