onsdag 8 september 2010

Spets!

Hmm..hade precis massor av saker i huvudet som jag skulle dela med mig av, men de lyckades fly undan.. Mår bättre idag *peppar, peppar* Så inatt blir det jobb. Idag har jag och Maggan tagit sista glassen vid sjön...vemodigt...;) Det är en "thing" vi har, som Maggan så fint uttryckte det. Det är några år vi har gjort det nu. Ja vi har mycket skumt för oss ska ni veta...;) Jag fick mina spetsgardiner häromdagen så nu är de uppe.. Så nu är det jag och min 90-åriga granne som har spetsgardiner. Äsch, ni som känner mig vet att jag bryr mig mindre om vad som ska vara och inte ska vara. Tycker jag det är fint så ska det upp, inget mer bry om det =) Vet ju trots allt att grannen förmodligen tycker det är fint..;) Mormor kom hem ifrån tyskland idag så jag har varit där och tagit en kopp kaffe och fått godis *yeey* Inatt ska Billisen vara hos Lisbet och bli lite bortskämd, eller ännu mer bortskämd heter det bestämt! Hon kom med pannkakor och sylt till mig igår kära Lisbet. En så snäll människa så man nästan skäms för sig själv! Well, well... Nu ska jag ta och dusch! Ha en fortsatt bra dag ! LoVe /Em.
**********
Det är ganska fint ändå...

Söta, goa!
Emelies fönster eller 90-åringens brevid???
Alltså jag tror aldrig jag kan förklara hur mycket det här lilla monstret nedanför betyder för mig. Min klippa och ljus! Hon håller ihop mig! Älskade Billisen!


Inga kommentarer: