fredag 24 september 2010

God morgon? God natt?

Kom hem ifrån jobbet för en liten stund sen. Jobbade kvällen igår och sen gick jag på natten direkt. Så jag borde somna som en stock nu, men har inte lyckats hålla tankarna samlade sen igår så det är som en bikupa i huvudet. Om ni bara visste hur sjukt jobbigt det är när det blir såhär. Det tömmer all energi. Och det bara surrar på och går inte att stänga av. Så kommer vissa saker upp som man förträngt och då sticker det till ordentligt. Fan.. Jag babblar nu jag vet, men så är det.. Så måste jag ringa vetrinären angående Varulven. Han är återigen avmaskad, har varit inne i 6 dagar och ätit massor och slappat och fortfarande lika mager. Suck..efter att ha försökt det mesta nu. Så det får bli vetrinär. Ska försöka sova nu. Hoppas ni sovit gott!

I just Love Coraline!

Inga kommentarer: