måndag 13 september 2010

Massage!!

Helt underbart, fick taktil massage av en arbetskamrat idag. Sjukt underbart verkligen! Skulle hjälpa mot min hosta. Jag trodde inte vidare mycket på det, men tänkte att massage är ju gott i vilket fall som helst.. Tro ni inte på f*n att det hjälpte! Hur sjukt är det egentligen? Hon älskar att massera så ni kan tro det inte är sista gången ;) På jobbet idag så kom jag och körde, så precis vid en 60 skylt före en kurva så kommer det en bil bakom mig i rätt hög fart, och idioten kör om och får naturligtvis möte! Jag fick råbromsa och även det fick även bilen han mötte. Jävlar vad förbannad man blir! Gick till mormor efter jobbet, drack kaffe och pratade lite. Tänk att hon snart lämnar huset nu...men hon är så glad för det, bara jag som blir nostalgisk och tänker tillbaka och tycker det är vemodigt. Är glad över att hon tar detta beslutet nu ialla fall, av egen vilja liksom. Så nu blir det att hjälpa till att flytta såklart. Mhmm...nä nu ska jag duscha! Ha en bra natt! Det blir lite ego under här nu... Tänkte på Maggan som tycker det är så roligt när jag lägger in bilder på mig själv ;)

1 kommentar:

Marie sa...

Hahahaha!! Ojoj så ego hon är ;) Måste ju bara kommentera när du skriver så :P

Har ju typ 5 stora egoalbum på datorn, men har inte ego nog att lägga ut dom ;)