måndag 20 september 2010

Vad händer?

Först tänkte jag att nej jag lugnar mig och skriver imorgon istället...men nej, jag kommer ju inte ändra åsikt eller vara mindre upprörd för det. Vad är det som händer... Sverige röstar in moderaterna i makten igen... Har ni inte fått nog? Jag blir uppriktigt ledsen när jag tänker på att jag kommer få 4 såna år igen...för jag hade verkligen fått nog! Det sliter på en! Har jag så tokigt fel som tror att Sverige består av flest "vanliga" människor? Och som om inte det räcker med måtta så röstas SD in...HALLÅ ! ? Ni har röstat in RASISTER! För svart på vitt så är det vad de är och de som säger annat får ta reda på fakta. Besviken, trött och ledsen är vad jag är och det är inte något som kommer att bli bättre, för detta är under all kritik. Jag trodde mer om vårt land när vi är inne på år 2010. Jag trodde vi kommit längre än såhär. Att vi utvecklats och fått en mer klar och relistisk syn på saker och ting, men ack vad fel jag hade. Jag vågar inte tänka på vad som händer om 4 år om vi fortsätter såhär. Vart vill ni komma med Sverige egentligen? Jag är orolig, på riktigt..

Inga kommentarer: