onsdag 29 september 2010

Coolcat!

Imorgon ska jag åka upp och kolla på Manges grav. Det kommer en tid för allt eller hur det dom säger.. Jag saknar att ta den där ciggen med dig, var ett tag sen nu. Så det får bli så imorgon. Ska iväg och handla lite på dagen och greja en del hemma. Imorgon kommer Marika, Ulf & Nova hem till Sverige igen. Har saknar dom så det ska bli gott att få hem dom! Well, well...är frusen så ska ta en dusch nu och sen krypa ner. Sleep Tight.
***
Spike, sjukt grym katt!

*****
Jag saknar dig här kusinvitamin. Jag saknar ditt retsamma sätt. Det brukar jag se framför mig när jag tänker på dig, och då hör jag ditt skratt. Sen ser jag hur din blick blev när du kollade på Lella, det gör otroligt ont. Du skulle inte försvinna...du som kämpade så. Vad var meningen med allt det om du ändå skulle gå? Det är då man blir så arg...när man tänker på de gångerna du berättade hur jävligt det var, hur ont det gjorde och speciellt på hur jävla trött du var på att vara sjuk...och som du hatade att ligga på sjukhus. Varför fick du gå igenom allt det för, och sen inte få uppleva resten? Nej, det finns inte en mening i allt som sker, det förstod jag efter det. Jag var på din grav häromdagen. Har inte varit där så många gånger sen din gravsten kom upp, det blir så svårt. Tungt... Saknar dig!
I wish I had your pair of wings
Just like last night in my dreams
I was lost in paradise
Wish I´d never opened my eyes

Inga kommentarer: