torsdag 21 oktober 2010

WTF

Ja, så tänkte jag när jag såg all snö.. Vad är det frågan om ! Några flingor hade jag kanske kunnat tänkt mig det skulle komma, men det här ?! Ja ja, vädret är något vi inte kan styra över-och tur är väl det! Det blev städning i många timmar idag, sen på kvällen tog jag en dusch (så gott!) och sen åkte jag upp till Ulf, Marika & Nova och såg på 2 filmer och åt godis =) Ulf sladdade hem mig med golfen som hade nya däck som tur var! Annas lilla vovve Milla fick 2 pyttesmå valpar igår. Ska bli himla kul att få se dom. Imorgon blir det kvällsjobb och så en promenad med Maggan efter det hoppas vi på, eller före? Med Tessie & Billis som är bff ;) Sleep Tight...









Haha, väckte Maggan genom att kasta snöbollar på fönstret..


4 kommentarer:

Frida sa...

Fy vad mkt snö! Det ska inte vara snö i oktober!! Hoppas du har det bra =) Puss

Marie sa...

Haha, tur för dig jag inte syns allt för väl du ;)
Underbart med snö!!! :D

Anonym sa...

Shit va mycke snö, det där får mej att fundera på om man skall rymma utomlands ett tag.
Me like värme=)

Billans matte sa...

Ja Frida, en hel del har det kommit. Jo tack, det är ganska bra med mig =) Hoppas det är bra med dig ochså ! Puzz söt. Maggan: jag skulle ha tagit en där du syntes helt istället alltså ;) Anonym: Ja mycket snö har vi, som vi brukar. Jag rymmer med dig om du rymmer till något varmt ställe så säg bara till!