onsdag 6 oktober 2010

Hipp hipp Hurra!

Såå, idag blev jag 25 då...och pappa 55...och Nova 1... Grattis Pappa & Grattis Nova! Så mycket att fira! =) Har varit en väldigt mysig dag. När jag vaknade så hade 2 små filurer satt upp ballonger och en stor skylt på min balkong. Så goa så det är inte sant! Tack! Sen så åkte jag och mormor en sväng till mellerud. Sen vid 5 på eftermiddagen var det dags att åka upp till Ulf & Marika och fira lilla Nova, mitt underbart fina gudbarn. 1 år redan! Väldigt trevligt med alla som var där och god tårta och allt. Sen hem och ta fram kakan jag bakat och sätta på kaffet, för sen kom mamma, pappa, mormor och Maggan och skulle gratulera. Fick blommor, pengar och resecheck och mamma hade med en tårta-tusen hundra tack! Sen kom Carro ner en sväng och tog en kaffe och en bit tårta. Och nu är dagen snart slut! Har fått samtal, sms och inlägg på fb i massor. Tusen tack till er alla som gjort den här dagen så mysig och bra!





Inga kommentarer: