onsdag 13 oktober 2010

Kallt..

Mmm hösten är verkligen här med allt därtill. Jag känner mig gott slö idag, lite sådär som när man börjar bli sjuk. Hoppas verkligen inte!! Ska gå och jobba om en stund. Idag har jag och Maggan varit i ed och hämtat mamma vid tåget, hon har varit och jobbat i norge. Sen efter det så blev det en fika med Marika love och lilla Novisen på facklan. Myspys. Fan vad jag saknar att ha bil! Det kommer man mest på när man lånar en bil. Well well..man får inte allt man vill här i livet.. Lyssnar på Ane brun, hon är verkligen underbart vacker i sin musik. Samma vacker som Ani Difranco. Och dricker av mitt nya te *yummie* Nä, ta 2 alvedon, ut med Billisen och sen till jobbet! Har inte tagit några bilder idag, så det får bli en bild ifrån skottland =).. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: