torsdag 28 oktober 2010

Men du..begrav mig nu. Men du..glöm av mig nu.

Har ni inte lyssnat på Nomys gamla låtar, så gör det. Väldigt fina... Så idag var det jobb på dagen, fram till halv 4, sen till ed och handla nödvändigheter. Slapp köra släpkärra *phu* =) Sen åt vi middag där jag och lilla mormor. Sen hem och iväg på en fika. Sen film och popcorn med Maggan. Sen nu sent ut till stallet med mamma för att ge Vickys sprutorna och gosa lite med henne och Zafir. Jag får fan pallra mig dit ut och ge Zafir lite tid någon dag. Fast han surar väl lite nu när han får vinterpälsen, men det får gå! Nu ska jag göra mig klar för natten och lägga mig och se klart Narnia...magisk film! Imorgon blir det jobb tidigt och sen ut till mami och papi! Idag har tankar inte "bara" gått till Daniel, utan även till en av mina närmsta vänner som ochså förlorade någon som stod henne nära för bara några dagar sedan. Jag finns alltid här älskade. Sleep Tight!

Ni finns med mig och det ger mig tröst..

Inga kommentarer: