onsdag 27 oktober 2010

Idag, eller igår eftersom klockan är över 12 så åkte jag och pappa till gravarna. Farmors & Daniels. Farmor skulle ha fyllt år då och idag skulle Daniel ha fyllt. Det suger...så jävla mycket. Vi la ett hjärta på Daniels, med texten min ängel. Mamma hittade det i uddevalla. Det var jättefint. Sen stod vi där en stund, tysta, bara något ord. Man förstår inte ännu.. Jag fick en behövlig kopp kaffe av Maggan efteråt. Sen var jag med Ulf, Marika och Nova en stund. Vi skulle planera bur men det verkar bara bli masigt. Ulf är ialla fall väldigt snäll som hade tänkt hjälpa mig. Sen hjälpte jag mormor med lite saker. Sen hämtade jag mamma vid bussen och vi åkte ut till stallet och gav Vickys hennes sprutor. Sen blev det filmtajm och mys med Anna! Väldigt trevlig dag trots allt. Tack ni för att ni finns! Nu ligger jag i sängen... Imorgon blir det jobb och efter det blir det en sväng till ed. Ska köra ny bil med släpkärra...aldrig gjort så är gott nervös. Inte min bil heller ju, mest nervöst. Lovar att köra jätteförsiktigt =) Sleep Tight allihopa!

Inga kommentarer: