måndag 18 oktober 2010

One more time..

Nä det får bli ett inlägg till innan jobbet. Blev klar tidigare än jag trodde. Sitter vid köksbordet med te och myser...så just nu känns det som att jag skulle vilja vara hemma faktiskt. Äta popcorn, mysa i soffan framför en film! Kanske kan bli det ikväll, hos Anna möjligtvis och en skräckfilm! En riktigt sjuk en sägs det. Den ligger ju här på datorn och väntar på mig! "Human centipede"... Det delades ut spypåsar inför premiären, och många lämnade biosalongen innan filmen var slut...och han som gjort den har blivit mordhotad...så det lutar ju åt en riktigt sjuk film! *Yeey* Em stile! ;) Den handlar typ om en sjuk kirurg (?) som får för sig att han ska samla ihop människor och göra en mänsklig "tusenfoting" som funkar för de har samma matsmältning. Får hoppas Anna är hård nu när det gäller filmer *hehe* Men det tror jag.. Well..imorgon ska jag vara ledig *tjohoo* och då ska jag till Marika love. Nä, dricka upp te´t, ut med Billisen och sen work! Återigen...ha en bra dag =)
Fixat och trixat ;)


Inga kommentarer: