söndag 10 oktober 2010

Vi slappar idag..

Så igår var det kalas och sen fest. Kalaset var mysigt med mina nära och kära! Har fått massor av fina saker och jag har nu fått ihop resecheckar till typ en resa...VÄLDIGT uppskattat! Tusen tack till er alla, men ett extra stort tack till min älskade mamma som hade gjort massor av god mat och min absoluta favorit tårta på det! Sen skulle vi ju ut. Marika, Maggan, Carro, Anna, Nina & jag.. Tyvärr så gick det inte så bra att "supa bort" tandvärken, utan den bröt igenom så min kväll blev inte sådär jätterolig =( Men men...imorgon ska jag till tandläkaren och förhoppningsvis bli av med den! Har haft nojja över det sen jag ringde och beställde tiden, men det är är ju så att man måste! Jag tänker så att imorgon vid den här tiden är det över.. Man får andas lugnt och låta tiden gå. Tack till Fredrik som hämtade och lämnade oss igår ochså. Inte lätt att få chafför! Tusen tack till er alla som gjorde denna födelsedagen till något extra!

Inga kommentarer: