tisdag 26 oktober 2010

I promised..

Såå... Dagarna har varit bra.. Nu kom jag att tänka på Davids skämt om resereklamen.. Maggan visade den.. Dagarna, dagarna och dagarna.. Hehe.. Well, de har varit bra ialla fall. Jobbade ju natten i helgen. På lördagen när jag vaknade så gick jag över och hjälpte mamma, moster, mosters man att städa i mormors hus. Sen åkte vi till steneby och åt mat. Älgar överallt...inne och ute och i maten.. Det var väldigt god och fräsch mat ialla fall! Sen söndagen gjordes det sista i mormors hus och idag var pappa med ochså och jag var helt slut efter att ha jobbat, sovit länge och städat. Kvällen blev lugn med Maggan och Carro som sällskap i soffan! Idag har jag varit med Marika till bengtsfors för hon skulle till tandläkaren. Usch...man blir kall bara av att gå in där...sen blev jag stum när jag fick reda på priset på vad min tand kommer kosta när de är klar med den. 4000! Fyra Tusen! Fy faan vad surt... Här har man kämpat och jobbat som bara den för att man ska få över till julklappar och ge mamma lite pengar och vad händer då...jo en jävla tand! Jag blir så fruktansvärt trött på att det alltid ska bli något när man väl har chansen att ha pengar över... Så jag har varit uppriktigt !less! idag =( Ialla fall...sen på hemvägen åkte vi vägen om Konny, Lillan och Casper och kikade på deras nya hus och jag fick chansen att se lille Casper som blivit så stor så. Väldigt söt och glad var han. Riktigt kul att få ha sett honom och huset och få prata med Lillan och Konny, var längesedan nu. Sen när jag kom hem åkte jag, mamma och mormor till uddevalla för de skulle handla. Jag handlade inget förutom 2 små växter som jag planterade och gjorde mys med (bild kommer imorgon). Så hade mamma i smyg köpt 2 stora bokstäver till mig i vitt som jag kikade på i en affär. Ett E & ett M... Alltså EM ;) Hon är go min mamma, hon ville muntra upp mig. Verkligen Tack mami, nu hänger de uppe (bild kommer imorgon). Jättefina! Maggan hjälpte mig kolla så de satt bra =) Sen när jag kom hem tog jag och Anna en kaffe och jag fick se Millas små valpar. Så små och söta! Vi pratade och pratade och drack kaffe. Sen följde hon med hem en sväng och tog en kaffe till, men mest för att kolla på min nya tavla med Hilda =) Hehe...ska visa den imorgon. Det är en gammal gammal tavla på min morfars syster. Och nu är kvällen slut och natten har börjat och trots att dom jävla 4 tusen står mig upp i halsen!!!!!! så har jag haft det bra ikväll. Tur man har de man har i sitt liv! Så nu önskar jag er en goood naaatt! Pyzz!

Uddevalla, saknar Ina

Mamma köpte kakel till toaletten som de ska göra om. Det blev det till vänster.

Lördagens alla odjur!

Några fler odjur ? Hehe, neej da!
Denna tröjan hittade vi hos mormor långt inne i en garderob. Den hade lilla Miss Em när hon var liten flicka =)

Inga kommentarer: