måndag 18 oktober 2010

The easy way

Har jobbat sjätte kvällen i rad, kommit hem, grejat lite, haft Maggan här inne och pratat och nu sitter jag med mina mysiga ljus tända och kollar på "striptease" med Demi Moore. Hon är sjukt snygg i den filmen. Skulle ni ha strippat om ni såg ut som henne? Tåls att fundera på ;) Innan det var det grannfejden. Jag diggar Robert aschberg...han verkar rätt fräck, på samma sätt som Kjell berqkvist. Någon som vet vad jag surrar om ? Ja ja... Imorgon blir det att jobba en kväll till, sen är jag ledig ialla fall 1 dag! Ska bli väldigt gott! Det blir lugnt, lugnt, lugnt för mig framöver ialla fall för jag p.a.n.k! =( Surt sa räven... Nä nu ska jag duscha och sen lägga mig. Sleep Tight!

Varje jul får jag något med en ängel av min älskade mamma. Denna är ifrån en av jularna.

Inga kommentarer: