lördag 30 oktober 2010

Att vara eller inte vara..

Jag har svårt att veta hur jag ska formulera mig riktigt..för att detta inlägget inte ska ge sken av att jag är elak.. För det är jag inte...eller kanske lite ibland ;) Nä men allvarligt, grejen är den här...de människorna jag har i mitt liv som bryr sig om mig, och som jag älskar och som behandlar mig såsom jag behandlar dom-dom försöker jag göra allt för, saker jag inte vill, saker jag vill osv osv.. De andra människorna da? Jo, jag tänker mycket på andra människor och ställer upp, men till en gräns.. Jag har blivit mer självisk i den kategorin, och det är för att jag har varit för snäll så många gånger-förlorat på det och ingen har tackat mig. Så det sista i livet har jag försökt skärpa mig med det. Jag försöker självklart komma förbi saker utan att någon råkar illa ut på vägen, men inte till samma pris som förut. And that´s it =) En massa babbel kan tyckas men det har stort innehåll för mig och säkert för de som känner mig väl, som vet saker jag gått igenom och som hänt. Yees...and that´s the way the cookie crumbles...=)Idag var det jobb på dagen. Sen åkte jag och Maggan upp till Ulf, Marika och Nova och fikade. Jag och Maggan åt middag ihop efter det (pizza) hehe.. Nu på kvällen har vi kikat på film och ätit godis...vilken matdag ! Eller ja..mest gott *skräll* Inatt ska man dra tillbaka klockan 1 timma...underbart det! Sova 1 timma extra innan jobb *yeey* Nä nu får det vara bra för denna gången fastän jag skulle kunna sitta här och skriva halva natten! Sleep Tight!

Inga kommentarer: