tisdag 19 oktober 2010

Höstkläder!


En sak jag älskar med hösten är att man kan ta på sig stora koftor, halsdukar, fodrade skor osv osv... Höstkläder är ju oftast sjukt mysiga! Det gillas! Well..idag har jag varit hos Maggan en sväng och druckit mitt "morgon"kaffe där =) Sen gjorde jag mig iordning och åkte upp till Marika & Novisen, där har vi myst och pratat och druckit kaffe, sen kom Ulf hem och vi åt middag. Mycket gott. Tack tack =) Så nu kom jag hem för en stund sen och om en stund ska jag ut igen =) Ska till Anna en sväng, kan bli en film, eller bara kaffe och prat. Återstår att se =) Ha en bra kväll ! Pyzz! Och just det, idag fick en killkompis komma hem ifrån..hmm..koloni? Hehe, han är hemma ialla fall. Välkommen hem Mathias-inget mer bus nu för då låser jag in dig i förrådet!

Inga kommentarer: