onsdag 2 september 2009

Vilka?

Ja, jag funderar lite över vilka som egentligen läser min blogg...kom och tänka på det plötsligt. Några vet jag ju självklart som läser den, men finns det några jag inte vet om, någon jag inte har en aning om, några jag inte ens känner?? Hmm.. Idag har jag varit i ed och handlat lite, handlade saker till lägenheten och gjorde höstmysigt! Me like!! Sen var jag hos Siv en stund och hälsade på och tog en kopp med Jenny. Imorgon kommer mami och papi hit en stund. Sen ska jag jobba kväll. Gott! Det går fint med pulvret, riktigt bra går det faktiskt.. Idag smakade jag på en sån där naturdiet shake. Säger bara herregud! SÅ god!!! Skulle kunna leva på dom tror jag. Well, well... Nu ska jag kika vidare på seinfeld. Pyzz på er..

















3 kommentarer:

Anonym sa...

jag läser ;)

Billans matte sa...

och vem är jag??

Anonym sa...

hade jag velat att du visste hade ja ju inte skrivit anonymt ;)