söndag 27 september 2009

Billan

Det är svårt i ord att beskriva vad denna lilla varelse betyder. Hon är så mycket mer. Alldeles underbar och unik. Hon är den största delen av mitt liv. Den som lyckas med att lysa upp mitt liv varje varje dag. Finns ingen annan jag bara kan kolla på för att känna mig lycklig. Jag kan aldrig förstå hur jag kunnat bli så lyckligt lottad som fått äran att få ha henne som min. Lilla lilla Billis! Jag älskar dig utöver!! The brightest star in my life! Så...igår var det fest hos Jenny och Martin. Var väldigt trevligt. Helt suveränt bra folk som var där! Fick träffat Emma och det var så jävla kul att få se henne igen och flumma lite som på den "gamla goda tiden". Och visst lyckades jag med något bara lilla Em kan...hmmf. Äh orka! Ska börja jobba snart ochså, det känns inte alltför kul med tanke på att jag är rätt så trött idag! Men sånt är det. Bara 5 timmar så det ska väl gå bra. Hoppas bara innerligt det inte blir något tjafs idag när jag ska jobba med människan jag hamnade i bråk med förra gången vi jobbade ihop. Har inte nämnt det här på bloggen för det är liksom löst nu så det är bara att lägga bakom sig. Eller ja, förhoppningsvis löst! Have a nice day! Pyzz


The Billis =) Och en bakfull matte ; )


Min nya tröja som jag är extremt förtjust i =)

1 kommentar:

syrran sa...

Lilla Billis är en underbar vovvs :) Fint me rosa tycker ja :) Puss goding Natti :)