tisdag 1 september 2009

Pulver!

Går jag på nu ; ) Alltså på ett bra sätt. Ska prova den här väldiga metoden, naturdiet. Är ju mycket för snabba lösningar och det är det ju om nått. Jag vet hur många tänker nu, för har fått samma reaktioner ifrån alla utom 1 angående att jag ska banta. Så vill förklara att jag vet att jag inte är tjock, så det har inget alls med det att göra. Jag är inte vriden i huvudet och ser en tjockis i spegeln, nej! Jag ska inte bli "modellsmal", det är inte mitt mål. Jag ska bara ner några kilo, för som jag är nu så trivs jag inte. Så ni behöver inte predika eller vara oroliga. Läget är under kontroll =) So that´s it! För övrigt så är det här pulvret ganska så vidrigt, men allt ska inte vara lätt =) Idag har jag fikat med sötisMarika. Sen cyklade vi upp till hennes och Ulfs nya hus! Så himla kul de fått sig sitt hus nu! Kommer bli så fint när det är klart! Och nu är det inte långt kvar tills lilla Nova kommer. Jag längtar massa!! Nu ska jag ut och gå promenad med mitt lilla älskade hjärta! Pyzz på er!

1 kommentar:

Virre sa...

hej gumman
hur går det pulver dieten. Själv går det jätte bra. men idag ska jag äta mat. men annars går det bra. Jag håller tummarna för dig