fredag 25 september 2009

One day your story will be told

Jag ska strax dra mig mot sängen... Är såklart inte trött eftersom klockan bara är halv 12, men ska upp tidigt. Funderar på massa saker ikväll. Det är så kaotiskt i huvudet. Jag är så rädd att inte hinna med saker. Att tiden ska försvinna. Ibland känns det som att man inte gjort ett skit av det livet man haft hitills. Som en mening ur en låt av hellström "är det här allt det blir så dör jag"... Jag vill ju så himla mycket, men så stämmer inte resten in och mina drömmar bara vilar. Det är så frustrerande.. Men jag antar att jag är en av så många som har drömmar som bara förblir drömmar år efter år. Jag vet att jag "bara" är 23, snart snart 24, men faktum är att det var bara för en liten stund sen jag "bara var 17"... Sleep tight. Pyzz!

Inga kommentarer: