onsdag 16 september 2009

Ops...

















Kan man säga ja... Igår efter jag varit i stallet och ridit så småskyndade jag mig hem för att åka iväg till ed och jag var väl lite småstressad...hehe... Jag kom hem och hade tänkt duscha, men insåg att jag inte skulle hinna så jag slängde av mig alla kläder och tvättade av mig när det ringer på dörren. Förstår nästan att det är brevbäraren eftersom jag hörde hur någon slog i brevinkastet i dörren intill. Så jag drog en handduk runt mig och öppnade. Det var vår manliga brevbärare dagen till ära och han säger hej och ger mig ett paket som inte gick in genom brevinkastet. Vi säger hej då och jag stänger dörren...trodde jag ja... Går in i vardagsrummet och slänger handduken på soffan eftersom jag har kläderna jag ska ha på mig på bordet. Är nyfiken på paketet så öppnar det snabbt och kollar. När jag sen ska börja ta på mig så hör jag något en bit bakom mig, det jag hör är hur dörren ut ur det hyreshus jag bor i slås igen och anledningen till att jag hör det är för att min dörr in till lägenheten står helt vidöppen.....!!! Så grejen är ju den att dörren åkte upp antagligen när jag vände ryggen åt den för att gå in i mitt vardagsrum och brevbäraren fortsätter en trappa upp för att ge ut posten där, så när han sedan ska ner och ut igen så står min dörr vidöppen med mig naken i vardagsrummet, som man mycket väl ser in i om man står i trapphuset... Så ni förstår att IGÅR SÅG BREVBÄRAREN MIG NAKEN! Bra jobbat Em! Jag är ganska så duktig ibland, men men efter en stund så tänkte jag att okey...jag bjuder väl på den ifall det var så att han såg mig, de gör ju trots allt ett bra jobb =) Hehe... (På bilden ser man min nya piercing i underläppen, fortfarande något svullen men så snart den läkt åker ringen dit istället för staven såklart =)


Mina 3 lovely cats... Spana in Varulvens stil och som grädde på moset så har han lyckats tagit ut tungan precis när jag tog kort.



Min allra käraste Billan! På kortet är hon på språng och ska leka, ser lite roligt ut hehe..

4 kommentarer:

Ina sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Anonym sa...

Superkul! HAHA! diggar hela berättelsen Sweetie! // Jenny the Bejb!

Carro sa...

skrattar ihjääääl mej haha typiskt nåt både du å jag skulle råka ut för haha!!!

Billans matte sa...

Haha...skratta på era små gisar, jag bjuder på denna =) Pyzz på er