tisdag 8 september 2009

Idag då

Mmm idag blir det ridning då. Igår blev det sent och ett jävla skitväder. Men idag ska´s det! =) Väntar på papi ska komma hem ifrån jobbet och sen så blir det stallet. De klipper gräset utanför fönstret...luktar sååå gott! Luktar sommar, fast sommaren är så slut den kan bli! På gott och ont... Idag är 1 vecka med pulvret, har gått jättefort ju! Och det känns mycket bättre i kroppen! Very good! Vet inte hur länge jag ska köra...men än så länge känns det ju såpass bra så det blir någon dag till ialla fall..
****

Jag satt och funderade på mina närmsta vänner förut och såna där små egenskaper de har, som de kanske inte tänker på själva, men som jag tänker på och som jag verkligen gillar... Här kommer några... Maggan har ett eget sätt att stå med händer på sidorna, ni vet sådär som man kan stå när man är bestämd typ. Ina flimmrar med ögonen när hon koncentrerar sig på att säga något. Carro sis vaggar fram och tillbaka när hon står och skriver sms. Och ni är världens sötaste när ni gör dom här sakerna!! Love love love... =) Fler vänner och egenskaper kommer...to be continued! =) Pyzz heej!



4 kommentarer:

Ina sa...

Haha... Klockrent=)

Carro sa...

haha håller helt å hållet me, klockrent!! skrattade gott hehe!!

Billans matte sa...

Ina & Carro...ja visst var det klockrent =)

Billans matte sa...

pyyyyyyyyyyyyyyzz