fredag 18 september 2009

Jobba natt!

Yes, that´s right. Första gången på ett BRA tag som jag ska jobba natt! Fan vad kul...är som klippt och skuret för mig som är vampyr ; ) Nyss gick det där jävla aset (rent ut sagt) med sina såååå underbart fina championhundar förbi. HÄXA! Och mycket riktigt som alla de andra gångerna får hundarna syn på någon av katterna och får utbrott så hon håller på att välta kärringen. ORKA envisas med att gå precis på denna lilla gatan varje gång. En av mina grannar pratade med henne medans jag stod på helspänn på att det skulle hända något så jag kunde ta henne ett tag IGEN, men inget mer hände och hon gick. Min granne säger till mig "det där är championhundar"....öhh jaha, inte i lydnad ialla fall svarar jag surt och blänger...jaja... Jag lyssnar på låten "happy birthday"...usch...usch...usch... Går rakt in i hjärtat... Nej, nu ska jag fortsätta städa lite, sen köpa godis som jag och Elisabeth ska snaska på inatt =) Pyzz heeeeeeej!



Var hos Jenny och myste igår hela dagen. Blev lite vin på kvällen och massa massa prat såklart ; ) På bilden ser ni banan Tilde, japp så är hennes nya namn. Hon är tokig i bananer =) Så jädra söt den lilla!!
Mormors skörd efter svamp plockande i förregår...

Och så MIN =) Haha, mobbade mormor lite =)

2 kommentarer:

Syrran sa...

godis monster ;) jääklar plockade du alla dom haha, tant varning syrran.... ;) ;)

Billans matte sa...

Tantvarning??? Det är sånt här vi gör i dalsland, visste du inte det? ; ) Det är tantvarning på dig förresten som är så nyfiken så du skriver sms och undrar över gårdagen...hehe...love love love you =)