söndag 20 september 2009

Myspys!

Massa myspys när sis och Ramona var här! Vi pratade, åt massa kakor, kikade ut till Zafir och Victoria och myste! Saknar dom redan!! Tack sötnosar för ni tittade in hos mig och Billis! Lyssnar på alla de låtar som killkompisen skickat igår och idag. Idag fick jag en egen låt lista av honom, som heter Hammar =) En av de låtar som han skickade är en låt som fyller upp hela mig av massa underbara minnen!! Jag bodde hos en av mina killkompisar Andreas ganska så länge, många månader, så under en liten period av de månaderna så småbodde jag hos en annan killkompis för att få lite space och där bodde även en till killkompis (han som skickar låtarna) under den perioden =) Och det var då vi 3 spelade den där låten! Massa spelades den! Och den fyller som sagt upp hela mig av minnen! Den är underbart vacker...

Texten...

Som en kväll i en barrskog fyller du mina sinnen. Ja som bergen om våren, som en vandring i regn. Som en storm i en öken. Som ett stilla blått vatten, får du mina sinnen att leva igen. Dig vill jag älska, låt mig ge dig mitt liv. Låt mig höra dig skratta, låt mig va i din famn. Låt mig ligga brevid dig, låt mig stanna för alltid. Dig vill jag älska och älska igen. Som en kväll i en barrskog fyller du mina sinnen. Ja som bergen om våren, som en vandring i regn. Som en storm i en öken. Som ett stilla blått vatten, får du mina sinnen att leva igen...

1 kommentar:

syrran sa...

Tack Älskling för att vi fick komma :) Du bakar som en gud hehe!! Jätte mysigt att vi träffades igen & snart syns vi nog igen Wiiie :) LOve You!!! Pussa sötnos Billan!!