söndag 20 september 2009

Regnar igen...

Undrar om det kommer sätta igång med det IGEN! Har ju varit så fint de sista dagarna! Natten till igår jobbade jag ju! Så jädra kul att jobba natt igen!! Älskar det...! Det var tillochmed så man fick uppleva lite aktivitet, utöver det vanliga! Alltid mysigt när man blir påmind på det sättet! Sen när jag kom hem 7 på morgonen så duschade jag och gjorde mig iordning och sen 8 kom mammi och pappi och hämtade mig för att åka till årjäng, på trav och marknad. Mycket mycket myyysigt var det. När jag kom hem var jag typ halvdöd, hade ju inte sovit ännu, men piggnade såklart till framåt kvällen, som alltid! Fastnade bla med en killkompis på facebook, han som skrev det till mig som står i inlägget innan detta. Massa underbar är han! Tack igen!! Så när jag gick och la mig var det ca 24 timmar sen jag sov. Hehe... Kan man så kan man! Idag kommer Syrran och Ramona hit! Så himla himla mysigt det ska bli!! Så får dom träffa Billis ochså! Älskar vi massa! Mmm.. That´s it for now folks! Pyzz





Det är ju bara en hund... Ja, och du är bara en människa...

Många gånger har jag hört människor uttrycka meningen "men det är ju bara en hund"... Säger någon något så korkat så ska ni svara "ja och du är bara en människa"...

Inga kommentarer: