fredag 3 oktober 2008

Vad är det för människa!



Igår kväll/natt låg jag och kollade på det här programmet "hells kitchen". Vad i helvete har gått fel i den gubbens liv. Han måste haft extremt störda föräldrar eller råkat ut för vridna grejer i hans liv som gjort honom till en sån fruktansvärd människa. Snacka om ilsken. Jag var helt övertygad om att han skulle dra till någon eller tvärtom. Och hur kan de som är med i programmet stå där som patetiska töntar och bara ta en jävla massa SKIT och svara "yes chef" eller "no chef". Herregud säger jag bara. Blev extremt uppretad av idioten och hade fantasier om att en av de tävlande tog en av de stora kock knivarna och skärde honom lite i armen skrikandes "shut up bitch". Haha... hade gärna skurit honom lite själv. Nog om den fjanten. Pink´s nyaste är en saga för sig själv...helt underbar. Kolla in videon till "So What". För övrigt är hennes exman med i videon-en av de på tio i topp listan över "Most Wanted" =) De var ett av de finaste paren-utan tvekan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha,jag som tycker kock Ramsey eller hur han nu stavar e skitbra:P.. men sen e ja ju inte som alla andra barn heller*fniss*. Hoppas du har de bra där uppe i skogen bland alla älgar;). Ska gå in å fixa så ja länkar te dig från min hemsida nu bara så du vet:),hoppas de e ok. Puss Milla

Marie sa...

Jag säger som självaste Gordon Ramsay sagt! Stör du dig, byt kanal! Svårare än så är det inte vännen, och det är oxå ett amerikanskt program! Mycket påhitt, han är inte sån i reality fan!! =) Lite Ronny å Ragge kom in där! Puzz