onsdag 15 oktober 2008

Lite höstlöv


Massa höstlöv ute och några inne =) Har gjort lite fint med ljus och höstlöv hemma. Nu lyser det mysigt med fina färger. Och så har jag planterat om några blommor och slängt 2 som jag sparat på alldeles för länge =) Optimistisk är jag då ialla fall när det gäller blommor hihi =/ Jag lyssnar på disneymusik. Disney är verkligen sådär uppiggande. Kan behövas i alla tankar om det ena och det andra, men mest det ena =) Har så ont i ena sidan ryggen och vet inte vad jag gjort riktigt. Är konstigt nog så nästan varje gång om jag får ont någonstans, har ingen aning om vad jag gjort =) Idag fick varulven sig en dusch, vilket han klagade högt över så Felicia kom springandes till undsättning, trots vatten som hon icke gillar för hon klagar desto högre när hon blir duschad. Men det var moderskärlek det =) Han fick då duschat för han luktade !gis! när han kom in =) Sen låg han och surade en stund och sen så var det bra. Ha det bra alla! Pyzz

Inga kommentarer: