söndag 5 oktober 2008

Kändisbloggar och snart 1 år äldre.

Imorgon blir Emelie 1 år äldre och lite mer medveten om hur livet kan vara. Det är så logiskt, alla fattar utom du, som Petter sjunger känns lite som mig när det gäller livet och dess glädjekällor och besvikelser. Hur känns det att bli äldre tro...nej inte alls bra. Mycket som poppar upp i huvudet som man känner att man ska HINNA MED!!!!! Och söka svar på vissa av de sakerna är ju tydligen inget man ska göra om man inte är riktigt förberedd på den där kategorin som kallas besvikelser. Tokig kan man bli för mindre än att bli äldre kanske. Jaja, gränsen är ju inte riktigt nådd ännu. Jag får ta en dag i taget med dessa saker man ska hinna med, men även den dagen då jag inte kan vänta och se längre kommer ju. Men det tar vi då mina vänner. Nu glömmer vi det där året äldre och diskuterar kändisbloggar. Själv har jag fastnat för 2. Jag, min kära kusin Lina (en av mina trogna bloggföljare) och min bror diskuterade det här i lördags. De 2 jag fastnat för är Carolina Gynnings & Katrin Schulmans. Underbara människor verkar de vara-på gott och ont!
Min bror och Lina kom med en del förslag på några andra bloggar som är trevliga att följa. Tänkte jag skulle kika på det nu när jag sitter här. För just nu är det skönt att sitta här! Så jag kikar på det nu och försöker att tänka på annat, för resten lär man väl tänka på nog. Ha det fint alla. Emelie 22 =)

1 kommentar:

Marie sa...

Ha din gamla tant!! =) Sista ggn du får skriva att du är 22!! Imorn är du 23!! Hihi! Det får vi fira på lördag du! Men en god drink el shot! Undra om dom kan göra Cosmopolitan på Hotellet =)

Ang kändisbloggar! Jag följer oxå Katrin Zytomierska, som hon nu heter! =) Har följt den i ett halvår typ, vad fast man kan bli! Gynning tål jag inte.. haha! Nej nu ska jag ut å cykla en sväng! Testa mitt nya cykel ljus! =) Puzz